top of page

Ανοίκεια Αγιογραφία

Updated: Jan 14, 2021

Εγώ, ο «κλώθει σαυτόν» άπληστος ποιητής

ιδρύω την εκκλησία των Αχράντων Συνειρμών

κηρύττω μετά εξοβελισμών, βδελυγμών

εύηχων βρυχηθμών

τερετισμών εν μέσω αναστεναγμών τε κανονιοβολισμών

από τον άμβωνα, performance τε και σουρεαλισμόν


Η ατίθαση γυναίκα τόσο μακριά τόσο κοντά

ακουμπάει στην καρδιά του μυαλού μου

Είναι η γυναίκα που δε θα γίνει ποτέ γυναίκα μου

Δεν ήρθε να θυσιαστεί ξανά ούτε με βαμβάκι, ιδού

απολαμβάνει από αριστερού ντελικανή ψάλτη στασίδι


Η γυναίκα μου που δε θα γίνει ποτέ γυναίκα μου

αδελφομάνα του Βορά με επιδερμίδα σταριού Ξάνθης

ανοιχτό αίνιγμα στον Κόσμο σε ελεύθερη ένωση

– έπαιξα άναψα κάηκα σιμά της

νιώθω Βαλμόν χωρίς δίχτυ ασφαλείας στις Επικίνδυνες Σχέσεις –

με εθίζει με key words αυτοκόλλητα και φωτομυνήματα του Viber

έως ότου ο αφρός των κυμάτων το παιδικό ασήμι

μας ραντίσει με καινούρια νέα

η γυναίκα μου που ίσως κάποτε γίνει για λίγο γυναίκα μου

κοινωνεί αστραπιαίους συνειρμούς που στριβολίζονται slow motion

κι ανυψώνονται από τα μάρμαρα

της αβύσσου πυγολαμπίδες οι ψίθυροι

και γλυκιά η θέρμη η ανείπωτη

ώσπου η δίκογχη πηγή της γυναίκας μου

χοντρές σταγόνες αναβλύζει σαν

από χείλη κορδωμένου Ανθυποτσαλαπετεινού

και κεφίρ μυχού σπηλιάς Αμβροσίας

εκτοξεύει στον πανύψηλο θόλο

βρέχει κατάμουτρα τον Παντοκράτορα

Ε, Αυτός προβάλλοντας στα αναρίθμητα παιδιά του δαιμόνια άπειρο

δύναμη

χαμογελά αδιόρατα κάτω από φρύδια τόξα ουράνια

το μάτι κλείνοντάς μας

26 views0 comments

Recent Posts

See All

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ;;;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ; Αυτό που είναι αλήθεια χωρίς αποδείξεις Αυτό που έχω να σου δώσω Αυτό που θέλουμε να μοιραστούμε Αυτό που μας ενώνει Αυτό που είναι φωτιά και κάνει το μηδέν στάχτη Αυτό που είναι ελιξίρι

bottom of page