top of page

ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΡΟΜΟΣ

«Υπάρχω κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω» τραγούδησε κάποτε ο Στέλιος οριοθετώντας την δική του ύπαρξη σύμφωνα με μια άλλη ύπαρξη με την οποία ταυτίστηκε. Δηλαδή, σύμφωνα με τον Στέλιο: Υπάρχω όσο υπάρχεις. Άρα όταν δεν θα υπάρχεις, ούτε εγώ θα υπάρχω.

Μετά από αρκετά χρόνια ήρθε ο Βασίλης και σάρωσε τα πάντα: Δεν υπάρχω κι είμαι εδώ, είπε και συμπέρανε: Δεν υπάρχεις κι είσαι εδώ. Τότε άρχισε το μπέρδεμα.

Μα κι εγώ που τα γράφω αυτά, που ξέρω ότι υπάρχω; Κι εσείς που με διαβάζετε, που ξέρετε ότι υπάρχω; Υπάρχω, πως υπάρχω; Και γιατί υπάρχω; Ποιος φταίει για την ύπαρξη μου; Με ρώτησαν αν θέλω να υπάρχω; Αν υπάρχω είμαι εδώ η εδώ είναι η αντανάκλαση μου ενός παράλληλου σύμπαντος; Υπάρχει το παράλληλο σύμπαν; Κι αν δεν υπάρχει και είναι η αντανάκλαση ενός άλλου παράλληλου σύμπαντος; Δεν υπάρχω! Κι αν υπάρχω, γιατί υπάρχω; Αφού αύριο δεν θα υπάρχω! Κι αν αύριο υπάρχω, που ξέρω ότι υπάρχω σήμερα;

Μπερδευτήκατε; Δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς και αυτό το κείμενο δεν υπάρχει.

60 views0 comments

Recent Posts

See All

Ο Παράδεισος είναι μια θάλασσα γεμάτη ρύζι

Έχω σπίτι μια γυναίκα από τις Φιλιππίνες, για τη μάνα μου που είναι κατάκοιτη, και παλιότερα για τον πατέρα μου και τον αδελφό μου, οικογενειακά μάς έχει σηκώσει στην πλάτη, που μιλάει πολύ σιγά κι εγ

bottom of page